
Veel gestelde vragen
Verzending
Welke dienst gebruiken jullie voor verzendingen?
Op dit moment worden alle bestellingen verstuurd via DHL of DPD.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt bezorgd?
Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00 worden besteld dezelfde dag nog worden verzonden. Afhankelijk van je order kan het verzendklaar maken van je bestelling 0 tot maximaal 2 werkdagen duren.
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen order bevestiging ontvangen?
Order bevestigingen en track & Trace e-mails worden automatisch gegenereerd en verzonden naar het in de bestelling gebruikte emailadres. Het kan zijn dat deze e-mails in de map ongewenste email terecht zijn gekomen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker! We sturen je een Track & Trace link via de e-mail. Het kan zijn dat deze in de SPAM terecht komt.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
De Pulcher Essentials zijn over het algemeen ruim op voorraad bij onze verkooppunten. Bestellingen die gedaan worden via de website worden bij je thuis of bij een pakketpunt voor je afgeleverd.
Leveren jullie ook in het weekend?
Ja, in principe zouden bestellingen door DHL en DPD ook op zaterdag (en soms zelfs op zondag) kunnen worden geleverd. Hierop hebben wij helaas geen invloed of inzicht.
Bestellen
Ik ben hier nieuw, hoe kan ik bestellen?
Allereerst nogmaals welkom bij de webshop van Pulcher International BV. In onze webshop kan je vrijwel alles vinden dat je nodig hebt om je voertuigen te wassen en/of te detailen. De verschillende menu items specificeren per productgroep wat er beschikbaar is.
Wanneer je op een product klikt krijg je meer informatie over het product, de werking en hoe je het product gebruikt. Wanneer je je keuze hebt gemaakt klik je bij het product op de knop "in winkelwagentje" vervolgens kan je je bestelling afrekenen waarna je deze snel thuis zal ontvangen.
Heb je toch nog vragen of wellicht hulp nodig bij je keuze? Email of bel ons gerust, wij adviseren je graag.
Ik heb hulp nodig, kan ik jullie bereiken?
Jazeker! Heb je vragen of hulp nodig bij je keuze? Email of bel ons gerust, wij adviseren je graag.
Producten
Hoe weet ik welk product ik nodig heb?
Al onze producten zijn ingedeeld in categorieën, hebben een uitgebreide product omschrijving en in onze kennisbank kan je nog meer informatie vinden over het gebruik van onze producten. Ben je toch niet geheel zeker? Neem dan gerust contact met ons op voor advies.
Ik ben niet tevreden over een product, wat moet ik doen?
Neem even contact met ons op, dat kan per e-mail of telefoon. Al onze producten zijn uitvoerig getest, wellicht kunnen wij samen met ontdekken wat er verkeerd gaat. Uiteraard zorgen wij altijd voor een oplossing!
Over mijn bestelling
Wat is de status van mijn order?
Zodra je bestelling bij ons binnen komt gaan we voor je aan de slag. Zodra je order ons magazijn verlaat krijg je een track en trace email met verzend en bezorginformatie. Helaas kunnen wij zendingen niet versnellen.
Ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling. Is dit mogelijk?
Zodra je bestelling is betaald wordt deze direct verwerkt in ons magazijn. Helaas is het daarom niet mogelijk om nog artikelen toe te voegen aan nog niet verzonden bestellingen.
Ik wil iets terugsturen
Hoe kan ik een bestelling, of een deel daarvan terugsturen?
Neem even contact met ons op via de chat of email. Vermeld je ordernummer en welk(e) product(en) je terug wilt sturen. Wij sturen je dan binnen 48 uur een retourlabel. Pak de producten netjes in zodat onderweg niet kapot gaan of gaan lekken.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Zodra wij je retour hebben ontvangen zullen wij deze controleren en het bestelbedrag terugstorten. Dit duurt over het algemeen nooit langer dan 5 werkdagen.
Let op! Gebruikte producten kan je niet zomaar terug sturen, neem in dat geval eerst even contact met ons op via de chat of e-mail.